Alternatiivreklaami võib defineerida kui informatsiooni edastamise võimalust igapäevases keskkonnas, kuhu traditsioonilise meediaga ei ole võimalik jõuda. Alternatiivreklaami kontseptsioon on üldiselt seotud asukoha, sisu ning uudse tehnoloogiaga. Õnnestunud alternatiivmeedia kampaania võtmeks on sõnumi ja reklaamipinna sidumine, mis võimaldab luua meeldejääva ja tähelepanu äratava koosluse. Alternatiivmeedia on aja jooksul järjest rohkem esiplaanile tõusnud, eriti tänu sellele, et traditsiooniline meedia on kaotamas tarbija jaoks oma mõjujõudu – uudsed lahendused äratavad rohkem tähelepanu ning pakuvad suurepärast võimalust täpse sihtgrupini jõudmiseks. Alternatiivmeedia lahendused on mitmekülgsed ja väga laialdaste võimalustega.

Ministry of Media tooteportfell on lai, hõlmates väga erinevate asukohtade kasutamise võimalusi. Kuna alternatiivmeediat ei piira traditsioonide kammitsad, siis leiame Teile ja Teie sihtgrupile sobivad lahendused seal, kus te neid oodata ei oskagi… õhus, maal, merel, rannas, tänavatel, katustel, kaubanduskeskustes, ülikoolides, ärikeskustes, spordiklubides, rongides, bussides, kohvikutes, klubides, põrandatel, lagedel, seintel, ustel, eskalaatoritel, liftides, riiulitel, ekraanidel, peeglitel, kassadel, kärudel, tšekkidel…. piire ei ole.

Täpsema informatsiooni saamiseks pöörduge meie poole!

Saaremaal elab ligikaudu 40 000 ja Hiiumaal 11 000 elanikku.
Mõlemad saared on populaarsed puhkekohad, mistõttu kevad- ja suvekuudel saari külastavate inimeste arv mitmekordistub.

Mandrit ja saari ühendavad mugavad parvlaevad, aastas reisib neil kokku 2 304 000 reisijat, sealhulgas:
Kuivastu – Virtsu liinil 1 680 000 reisijat
Rohuküla – Heltermaa liinil 624 000 reisijat

Parvlaevade strateegilistesse asukohtadesse paigaldatud ekraanidel saab esitada reklaamiklippe. Võimalikud on ka mitmesugused erilahendused.

Lisaks on võimalus reklaamide eksponeerimiseks sadamates.