Alternatiivreklaami võib defineerida kui informatsiooni edastamise võimalust igapäevases keskkonnas, kuhu traditsioonilise meediaga ei ole võimalik jõuda. Alternatiivreklaami kontseptsioon on üldiselt seotud asukoha, sisu ning uudse tehnoloogiaga. Õnnestunud alternatiivmeedia kampaania võtmeks on sõnumi ja reklaamipinna sidumine, mis võimaldab luua meeldejääva ja tähelepanu äratava koosluse. Alternatiivmeedia on aja jooksul järjest rohkem esiplaanile tõusnud, eriti tänu sellele, et traditsiooniline meedia on kaotamas tarbija jaoks oma mõjujõudu – uudsed lahendused äratavad rohkem tähelepanu ning pakuvad suurepärast võimalust täpse sihtgrupini jõudmiseks. Alternatiivmeedia lahendused on mitmekülgsed ja väga laialdaste võimalustega.

Ministry of Media tooteportfell on lai, hõlmates väga erinevate asukohtade kasutamise võimalusi. Kuna alternatiivmeediat ei piira traditsioonide kammitsad, siis leiame Teile ja Teie sihtgrupile sobivad lahendused seal, kus te neid oodata ei oskagi… õhus, maal, merel, rannas, tänavatel, katustel, kaubanduskeskustes, ülikoolides, ärikeskustes, spordiklubides, rongides, bussides, kohvikutes, klubides, põrandatel, lagedel, seintel, ustel, eskalaatoritel, liftides, riiulitel, ekraanidel, peeglitel, kassadel, kärudel, tšekkidel…. piire ei ole.

Täpsema informatsiooni saamiseks pöörduge meie poole!

Igal aastal näeb Tallinna Sadamas Teie reklaami 8 miljonit inimest! Kokku on paigaldatud 11 ekraani, mis asuvad hoolikalt valitud strateegilistel asukohtadel.

Reisisadamas on 3 terminali: A, B ja D terminal.
D terminal- 7 ekraani, A terminal- 3 ekraani, B terminal- 1 ekraan

* Ekraanid on 42″
* Reklaam eksponeeritakse sünkroonis
* Reklaamikordusi minimaalselt 15x tunnis
* Keskmine kontaktiarv on 22000 inimest/päevas

*Võimalik on reklaamida alkoholi ning hasartmänge!