Alternatiivreklaami võib defineerida kui informatsiooni edastamise võimalust igapäevases keskkonnas, kuhu traditsioonilise meediaga ei ole võimalik jõuda. Alternatiivreklaami kontseptsioon on üldiselt seotud asukoha, sisu ning uudse tehnoloogiaga. Õnnestunud alternatiivmeedia kampaania võtmeks on sõnumi ja reklaamipinna sidumine, mis võimaldab luua meeldejääva ja tähelepanu äratava koosluse. Alternatiivmeedia on aja jooksul järjest rohkem esiplaanile tõusnud, eriti tänu sellele, et traditsiooniline meedia on kaotamas tarbija jaoks oma mõjujõudu – uudsed lahendused äratavad rohkem tähelepanu ning pakuvad suurepärast võimalust täpse sihtgrupini jõudmiseks. Alternatiivmeedia lahendused on mitmekülgsed ja väga laialdaste võimalustega.

Ministry of Media tooteportfell on lai, hõlmates väga erinevate asukohtade kasutamise võimalusi. Kuna alternatiivmeediat ei piira traditsioonide kammitsad, siis leiame Teile ja Teie sihtgrupile sobivad lahendused seal, kus te neid oodata ei oskagi… õhus, maal, merel, rannas, tänavatel, katustel, kaubanduskeskustes, ülikoolides, ärikeskustes, spordiklubides, rongides, bussides, kohvikutes, klubides, põrandatel, lagedel, seintel, ustel, eskalaatoritel, liftides, riiulitel, ekraanidel, peeglitel, kassadel, kärudel, tšekkidel…. piire ei ole.

Täpsema informatsiooni saamiseks pöörduge meie poole!

Spordiklubide klientuuriks on keskmisest maksejõulisem aktiivne tarbija. Spordiklubide reklaamipinnad pakuvad võimalust jõuda täpse sihtrühmani – turundada kas ainult meestele või ainult naistele või mõlemale korraga.

Omame suurimat spordiklubide reklaamivõrgustikku Eestis. Sellesse kuulub 17 spordiklubi, kus on garderoobikappide siseustele  paigutatud kokku 6000 reklaamistendi (mõõdus A4).

Lisavõimalusena saab kasutada kleebiseid peeglitel, mistahes teisi pindu (seinad, laed, põrandad jne) ja loomingulisi lahendusi.