Alternatiivreklaami võib defineerida kui informatsiooni edastamise võimalust igapäevases keskkonnas, kuhu traditsioonilise meediaga ei ole võimalik jõuda. Alternatiivreklaami kontseptsioon on üldiselt seotud asukoha, sisu ning uudse tehnoloogiaga. Õnnestunud alternatiivmeedia kampaania võtmeks on sõnumi ja reklaamipinna sidumine, mis võimaldab luua meeldejääva ja tähelepanu äratava koosluse. Alternatiivmeedia on aja jooksul järjest rohkem esiplaanile tõusnud, eriti tänu sellele, et traditsiooniline meedia on kaotamas tarbija jaoks oma mõjujõudu – uudsed lahendused äratavad rohkem tähelepanu ning pakuvad suurepärast võimalust täpse sihtgrupini jõudmiseks. Alternatiivmeedia lahendused on mitmekülgsed ja väga laialdaste võimalustega.

Ministry of Media tooteportfell on lai, hõlmates väga erinevate asukohtade kasutamise võimalusi. Kuna alternatiivmeediat ei piira traditsioonide kammitsad, siis leiame Teile ja Teie sihtgrupile sobivad lahendused seal, kus te neid oodata ei oskagi… õhus, maal, merel, rannas, tänavatel, katustel, kaubanduskeskustes, ülikoolides, ärikeskustes, spordiklubides, rongides, bussides, kohvikutes, klubides, põrandatel, lagedel, seintel, ustel, eskalaatoritel, liftides, riiulitel, ekraanidel, peeglitel, kassadel, kärudel, tšekkidel…. piire ei ole.

Täpsema informatsiooni saamiseks pöörduge meie poole!

Kaubanduskeskustes asetsevad LCD ekraanid on paigaldatud strateegilistesse asukohtadesse, mis tagab maksimaalse kontaktide arvu. Ekraanid on olemas rohkem kui 25 kaubanduskeskuses üle Eesti.

- Suure ekraanide arvu tõttu jääb reklaam inimestele silma, mõjutades alateadvust ning mängides olulist rolli toote või teenuse ostusoovi tekitamisel.
- Ekraanid võimaldavad suunata reklaami väga erinevatele sihtgruppidele
- Reklaam kaubanduskeskuste LCD-ekraanidel on väga heaks toetavaks kanaliks teistele reklaamivõtetele.

Ministry of Media kaudu on võimalik toota ka reklaamklippe.